marți, 4 mai 2010

Nesimtire la Vodafone!!!

BUNA ZIUA,
ma numesc d c, iar in urma cu aproximativ 2ani si 8 luni, tatal meu a incehiat un abonament cu firma
vodafone pe care mi l-a dat mie sa il utilizez. in decursul a 2 ani de zile mi-am platit toate facturile la zi (nu am avut niciodata intarziere de plata). dupa expirarea contractului, am decis sa schimb abonamentul in altul cu minute incluse mai multe, tot la vodafone, dar sa imi pastrez numarul de telefon. am sunat la vodafone si am intrebat ce este de facut, acestia spunandu-mi ca nu se poate .. numai sa mai imi fac inca un abonament cu optiunile pe care le doresc. in fine, l-am trimis pe taica-meu sa mai faca un abonament cu noile optiuni, si in acelasi timp sa rezilieze contractul pe numarul vechi. rezilierea a facut-o telefonic (in septembrie 2009), iar din acel moment cei de la vodafone mi-au blocat cartela. eu astfel am inteles ca s-a rezolvat. in octombrie ma trezesc cu factura pe numarul cel nou pe care era trecut si abonamentul vechi. am crezut ca asa este normal si am platit inca o luna abonamentul vechi(fara sa pot utiliza cartela , sa imi consum macar minutele care erau incluse in vechiul abonament.) in noiembrie .. aceeasi poveste, pe factura erau trecute si noul abonament si vechiul pe care il reziliasem defapt. atunci nu am mai rezistat si am sunat la relatii cu clientii. au incercat sa imi dea tot felul de explicatii si sa ma convinga sa pastrez defapt si numarul vechi, ca imi fac pe el tot felul de oferte, ca imi dau si telefon gratis (santaj pe fata… am si inregistrarile telefonice cu ei). eu am refuzat si m-au indrumat sa platesc dupa un calcul facut de ei (am si aceasta inregistrare telefonica) numai o suma de 32 ron (aprox)din intreaga suma de 56.94 ron. in fine am ajuns sa platesc si nu am tinut minte exact suma si oricum am platit mai mult .. am platit 45 ron, acestia promitandu–mi ca se va face o regularizare la factura urmatoare (cea din decembrie) si ca vor face in asa fel incat sa nu imi fie restrictionate apelurile pentru ca nu platesc intreaga suma. dupa toate astea soseste si factura din 8.12.2009 si surpriza.. in loc sa fie calculat cum trebuie, aveam de plata restul din suma neachitata plus penalizari (mici dar erau trecute). iar mai jos unde figureaza si detalierea compensarilor facute de ei .. era trecuta chiar o incarcare a facturii cu 20 de euro. am sunat iara la ei si mi s-a explicat ca defapt a fost o gresala ca in loc sa imi dea compensare mi s-a adaugat o suma in plus, dar iara cu promisiunea ca in factura urmatoare o sa fie totul cum trebuie si ca nu trebuie sa platesc nimic pana in ianuarie cand o sa imi vina factura reala. iara mi-au pus abonamentul in asteptare ca sa nu fiu restrictionat de la apeluri si intr-adevar nu am platit, am asteptat sa vad urmatoarea factura. pe urmatoarea factura surpriza mai mare. erau trecute inclusiv suma neachitata (cei 20 euro cu care m-au incarcat din greseala) dar si penalizari ca nu am platit aceasta factura. iar am sunat la ei si defapt mi-au spus ca sistemul este de vina, s-au facut toate ajustarile si acum si factura din februarie o sa imi vina exact cat am de plata. eu ma saturasem ca in tot acest timp de aprox 4 luni sa nu imi vina o factura cum trebuie, pe fiecare sa fiu incarcat cu sume fictive de plata si am cerut si rezilierea contractului cu ei, dar mi-au spus ca nu este posibil pentru ca mai am inca un an si pana imi expira contractul. am fost adus in situatia in care am luat legatura cu avocatul sa vad ce este de facut iar acesta mi-a spus sa incerc sa rezolv situatia pe cale amiabila si mai apoi daca nu se rezolva .. mergem mai departe (sa apelez la instanta). intre timp m-au sunat si cei de la reziliere contract si m-au convins ca nu se mai repeta si sa am incredere ca factrura urmatoare o sa vina normal cu toate compensarile facute si ca acest caz nu se va mai repeta. asa a si fost.. in februarie, in fine, mi-a venit factura cum trebuie si am achitat-o integral. m-am linistit si am renuntat definitiv la rezilierea cu ei. totul a durat pana la urmatoarea factura (cea din martie cand iara m-au incarcat cu suma de 12 roni. specific faptul ca abonamentul meu este de 6 euro si am mai vorbit un euro peste, deci aveam de platit cu tot cu tva undeva la 33 ron). pe factura mi-a aparut de plata cei 33 ron plus 12 ron penalizari. am sunat iara la ei sa vad in ce consta cei 12 ron penalizari si ce credeti.. nu au avut nici o scuza.. iara sistemul.. iara greseala lor.. scuzele de rigoare si ca nu se va mai intampla. eu am achitat intreaga suma.. (nu am stiut initial cat am de plata si in fata casieriei am fost pus in fata faptului implinit). de aceasta data iara am cerut telefonic rezilierea contractului si iara am luat legatura cu avocatul. acesta m-a sfatuit sa am aceasta cerinta scrisa. asa am incercat sa fac. am luat legatura cu cei de la vodafone si am intrebat cum pot face aceasta cerere de reziliere scrisa. mi-au spus ca este posibila rezilierea numai cu bifarea unei casute in care eram de acord cu achitarea a 150 euro (taxa de reziliere). le-am spus ca nu sunt de acord cu asta deoarece eu am fost bunplatnic, iar toate necazurile pe care le-am avut au fost cauzate de ei. in fine, ca sa scape de mine sa nu ii mai stresez mi-au spus sa solicit de la o reprezentana vodafone o cerere tip. asa am si facut .. in aceeasi zi am mers sa cer aceasta cerere si .. surpriza.. doamna de acolo cand a auzit ca sunt persoana fizica a zis ca nu stie de astfel de cerere si a sunat la sediu (dupa telefonul meu). dar ca surpriza sa fie si mai mare.. acestia i-au spus ca inregistrarea este facuta deja… (am zis ca cei de acolo sunt batuti in cap si ca ma pun pe drumuri aiurea.. si am plecat nervos, dar pe de o parte multumit ca luasera in considerare cererea telefonica de reziliere contract). dupa numai 10 minute ma suna iar cei de la vodafone sa ma intrebe daca sunt de acord cu platirea celor 150 euro taxa de reziliere si le-am spus ca nu. atunci mi-au spus ca aceasta cerere nu o sa fie aprobata, iar eu le-am zis ca nu o sa mai imi achit nici o factura.. si unde o sa se ajunga? iar dansii foarte “respectuosi” mi-au spus ca numele meu o sa fie bagat in baza lor de date ca rauplatnic si ca o sa fie inaintat dosarul meu la o firma de recuperare datorii.. si de aici o sa am treaba cu aia nu cu ei .. nesimtire curata la vodafone!!!
multumesc si sper ca acest incident al meu sa apara in toate site-urile.. si sa il vada si cineva mai de sus de la vodafone, daca nu cumva toate astea se fac cu acordul “sefilor”.
nesimtire inca odata . toti prietenii mei au aflat de acest caz al meu cu vodafone si i-am sfatuit la randul lor sa zica mai departe de aceasta nesimtire.
oricum in viata
mea nu o sa mai sfatuiesc pe nimeni sa isi faca abonament la vodafone.. cu atat mai putin familia mea.

4 comentarii:

  1. Buna Ziua,

    Cautati un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, auto
    împrumut, împrumut student împrumut de consolidare a datoriilor, de împrumut fără garanții, de risc
    de capital etc ... sau ați fost refuzat un împrumut de către o bancă sau orice financiare
    instituție pentru una sau mai multe reason.You sunt în locul potrivit pentru
    Soluții de împrumut! Sunt un creditor privat, am acordarea de împrumuturi
    firme si persoane fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobândă de
    3% Dobânda. Contactati-ne prin e-mail: berryloanscompany@gmail.com

    CERERE IMPRUMUT.

    Numele tau complet:
    Adresa:
    Țara:
    de stat:
    Suma de împrumut:
    Sex:
    Împrumut Durata:
    Număr De Telefon:
    Fax:
    Venitul lunar:
    Anumită dată aveți nevoie de împrumut:

    NOTĂ: Această sunt necesare înainte de a putea continua cu
    tranzacția a împrumutului bine.

    Salutari
    dl Berry

    RăspundețiȘtergere
  2. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul: (augustaibramhim11@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  3. Căutați un împrumut? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Global Finance Limited da împrumuturi companiilor și persoanelor fizice, la o rată scăzută și la prețuri accesibile dobânzi de 2%. vă rugăm să ne contactați prin e-mail prin intermediul: (augustaibramhim11@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  4. Propun serviciile mele de împrumut. Ofer un împrumut de orice fel cuprins între 5.000 și 2.000.000 de euro, la o rată constantă de 3.5%
    Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut pe care doriți să îl contactați pentru mai multe informații. E-mail:
    autidaniel@gmail.com
    Telefon: (whatsapp) +33642907149

    RăspundețiȘtergere